donderdag 5 december 2013

give away!!!

hallo allemaal,

Omdat ik pas net begonnen ben en nog niet zoveel volgers heb wil ik beginnen met een give away..
Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk volgers kijgen maar ben al heel blij met degene die ik heb..
Ik hoop dat er nog meer gaan volgen..

tromgeroffel wat wordt het???


Tuurlijk een dromenvanger!!!!

dus wil je mee doen??

zet het even onder dit berichtje , en mocht je nog meer mensen kunnen vinden die mee willen doen zeg het voort..
( dan heb je wel minder kans haha maar ook kans op nog een give away binnenkort )


groetjes en bedankt!!!


Joyce


Ow jaaaa , hij gaat er dit jaar nog uit dan voor de kerst!!!!!!

8 opmerkingen:

  1. ik hou niet zo van dromenvangers dus ik doe niet mee dit keer, maar ik vind dat je een leuke blog hebt ! succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik ben nog nooit iets tegen gekomen op je blog wat ik niet leuk vind. Dus ik doe heel graag mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jou zijn er nog maar twee dus dan wordt de kans lekker groot haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou....laat ik dan ook maar mee doen...haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe ook graag mee met je give away,
    die dromenvangers van jou zijn zó mooi.
    Als ik zou winnen is hij voor mijn dochter, die vind ze ook zó geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. YES, ik doe heel graag mee!!
    Heb inderdaad al gekeken hoe je zo'n web maakt (bedankt voor de tip!). In de kerstvakantie eens proberen. Ga een linkje op m'n blog zetten want je blog verdiend beslist meer volgers!!
    Fijn weekend.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je!!! als je eenmaal weet hoe het moet is het makkelijk te doen hoor!!!

      Verwijderen